Check-in και επιβίβαση
Η προετοιμασία του check-in & της επιβίβασης μεγιστοποιούν την ταξιδιωτική σας εμπειρία και δεν αφήνουν περιττές καθυστερήσεις στο λιμάνι να σας χαλάσουν τον ενθουσιασμό.
Όταν πρόκειται για ακτοπλοϊκά ταξίδια, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι το εισιτήριό σας ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη ημερομηνία, ώρα, λιμάνι, πλοίο και μεταφορέα που αναφέρονται σε αυτό. Εάν δεν μπορέσετε να προλάβετε την προγραμματισμένη αναχώρηση, εναπόκειται συνήθως στη διακριτική ευχέρεια του ταξιδιωτικού γραφείου και του μεταφορέα να τροποποιήσουν το εισιτήριό σας για την επόμενη διαθέσιμη αναχώρηση. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να ισχύουν τέλη τροποποίησης ή ακύρωσης που επιβάλλονται από το ταξιδιωτικό γραφείο και τον μεταφορέα.
Εάν προβλέπετε ότι δεν θα μπορέσετε να φτάσετε εγκαίρως στο λιμάνι, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με το αντίστοιχο λιμενικό γραφείο το συντομότερο δυνατό. Θα σας προταθεί η καλύτερη δυνατή λύση με βάση τη συγκεκριμένη κατάστασή σας.
Η πολιτική έκδοσης εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών εταιρειών είναι ότι το εισιτήριο δεν μεταβιβάζεται. Αυτό σημαίνει ότι ο επιβάτης που αναγράφεται στο εισιτήριο πρέπει να είναι το ίδιο άτομο που θα επιβιβαστεί στο πλοίο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον επιβάτη (ή τους επιβάτες) που εμφανίζεται στην κράτησή σας με άλλο άτομο χωρίς να ακυρώσουμε πρώτα ολόκληρη την κράτηση.
Εάν θέλετε να αλλάξετε τον επιβάτη ή τους επιβάτες που θα ταξιδέψουν, θα πρέπει να ακυρώσετε την τρέχουσα κράτησή σας μέσω της ενότητας Η κράτησή μου στην ιστοσελίδα μας και να κάνετε νέα κράτηση με τα σωστά στοιχεία του επιβάτη ή των επιβατών.
Εφόσον μας παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες, μπορούμε να τροποποιήσουμε την κράτησή σας για να δεχτούμε ένα διαφορετικό όχημα. Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ομάδα υποστήριξης πελατών μας με τον τύπο, τη μάρκα, το μοντέλο, τον αριθμό πινακίδας και τη χώρα ταξινόμησης του οχήματος.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαστάσεις (μήκος και ύψος), καθώς και ο τύπος οχήματος πρέπει να ταιριάζουν με το όχημα που αναγράφεται στην αρχική σας κράτηση.
Παρακαλούμε να έχετε έτοιμο τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας, τον οποίο θα γνωστοποιήσετε στην ομάδα μας για να κυλήσει ομαλά η διαδικασία.
Οι επιλογές σας για check-in είναι οι εξής δύο:
Διαδικτυακό check-in: Με το διαδικτυακό check-in, λαμβάνετε τα εισιτήρια επιβίβασής σας σε ψηφιακή μορφή. Συνήθως, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικό check-in αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το διαδικτυακό check-in είναι διαθέσιμο σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από κάθε αναχώρηση. Σημειώνεται ότι μπορείτε να ολοκληρώσετε το διαδικτυακό check-in εύκολα, αποκτώντας πρόσβαση στην επιβεβαίωση της κράτησής σας ή στην ενότητα Η κράτησή μου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε έγκαιρα check-in και θα λάβετε την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης. Έχοντας την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης, δεν χρειάζεται να κάνετε check-in στο τοπικό λιμενικό γραφείο. Είστε έτοιμοι για επιβίβαση.
Check-in στο λιμενικό γραφείο: Με το check-in στο λιμενικό γραφείο, λαμβάνετε τις κάρτες επιβίβασής σας σε έντυπη μορφή. Μπορείτε να κάνετε check-in στα τοπικά λιμενικά γραφεία περίπου 1 έως 3 ώρες πριν από κάθε προγραμματισμένη αναχώρηση. Υπενθυμίζουμε στους επιβάτες να κάνουν έγκαιρα check-in και να παραλάβουν τη φυσική κάρτα επιβίβασης πριν επιβιβαστούν στο πλοίο. Σας ενημερώνουμε ότι για τα διεθνή δρομολόγια, το check-in κλείνει περίπου σαράντα πέντε (45) λεπτά πριν από την αναχώρηση, ενώ για τα δρομολόγια εσωτερικού, το check-in κλείνει περίπου τριάντα (30) λεπτά πριν από την αναχώρηση.
Συνιστάται στους επιβάτες να προσέρχονται στο σημείο ελέγχου ή/και επιβίβασης αρκετά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Για τα διεθνή δρομολόγια, συνιστάται να παρουσιάζονται τουλάχιστον δύο (2) ώρες πριν από τη διέλευση, ενώ για τα δρομολόγια εσωτερικού, αρκεί μία (1) ώρα πριν από την αναχώρηση. Αυτό θα δώσει αρκετό χρόνο για τον έλεγχο ασφαλείας, την παράδοση των αποσκευών και άλλες διατυπώσεις.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εάν ένας επιβάτης δεν προσέλθει εντός του συνιστώμενου χρονικού πλαισίου, ο μεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς επιστροφή του ναύλου. Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται για να διασφαλιστεί η έγκαιρη αναχώρηση των δρομολογίων και να ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις για τους υπόλοιπους επιβάτες.
Παρακαλούμε, ανατρέξτε στην ενότητα "Πού βρίσκεται το λιμενικό γραφείο για να παραλάβω το εισιτήριο επιβίβασής μου;" ή "Πόσο νωρίς πρέπει να φτάσω στο λιμάνι για το check-in και την επιβίβαση (ώρες check-in και επιβίβασης);” για περισσότερες πληροφορίες.
Συνιστάται να υπολογίζετε περίπου 30 λεπτά τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα οχήματα κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση. Ο απαιτούμενος χρόνος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το είδος διαμονής σας στο πλοίο, τη θέση στάθμευσης του οχήματός σας στο κατάστρωμα και τον αριθμό των επιβατών και των οχημάτων που ταξιδεύουν.
Ανεξάρτητα από το αν έχετε κάνει check-in ηλεκτρονικά (με το διαδικτυακό check-in, έχετε ήδη στην κατοχή σας τα εισιτήρια επιβίβασης και είστε έτοιμοι για επιβίβαση) ή αν σκοπεύετε να κάνετε check-in στο λιμενικό γραφείο (με το check-in στο λιμενικό γραφείο, λαμβάνετε πρώτα τα εισιτήρια επιβίβασης στο λιμενικό γραφείο και στη συνέχεια είστε έτοιμοι για επιβίβαση), είναι σημαντικό να προσέλθετε νωρίς στο λιμάνι για να αποφύγετε τυχόν ταλαιπωρία ή ακόμη και άρνηση επιβίβασης.
Παρόλο που ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες διατηρούν διαφορετικές ώρες check-in και επιβίβασης (οι πληροφορίες αυτές εμφανίζονται πάντα στην επιβεβαίωση της κράτησής σας), δείτε τον παρακάτω γενικό κανόνα. Επίσης, σημειώστε ότι οι παρακάτω ώρες υποδεικνύουν τον ελάχιστο χρόνο άφιξης στο λιμάνι πριν από την αναχώρηση του πλοίου για το check-in και την επιβίβαση.
Πεζοί επιβάτες
- Ελληνικά δρομολόγια εσωτερικού: 40 λεπτά για check-in, 40 λεπτά για επιβίβαση
- Ιταλικά δρομολόγια εσωτερικού: 2 ώρες για check-in, 1 ώρα για επιβίβαση
- Δρομολόγια Αδριατικής (Ιταλία-Ελλάδα, Ιταλία-Αλβανία): 2 ώρες για check-in, 1 ώρα για επιβίβαση
- Άλλες διαδρομές: 1 ώρα για check-in, 1 ώρα για επιβίβαση
Επιβάτες με κανονικά οχήματα
- Ελληνικά δρομολόγια εσωτερικού: 1,5 ώρα για check-in, 1 ώρα για επιβίβαση
- Ιταλικά δρομολόγια εσωτερικού: 2 ώρες για check-in, 2 ώρες για επιβίβαση
- Δρομολόγια Αδριατικής (Ιταλία-Ελλάδα, Ιταλία-Αλβανία): 2 ώρες για check-in, 2 ώρες για επιβίβαση
- Άλλες διαδρομές: 2 ώρες για check-in, 2 ώρες για επιβίβαση
Επιβάτες με αυτοκινούμενα, τροχόσπιτα και ρυμουλκούμενα
- Δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα: 2 ώρες για check-in, 1,5 ώρα για επιβίβαση
- Ιταλικά δρομολόγια εσωτερικού: 3 ώρες για check-in, 3 ώρες για επιβίβαση
- Δρομολόγια Αδριατικής (Ιταλία-Ελλάδα, Ιταλία-Αλβανία): 3 ώρες για check-in, 3 ώρες για επιβίβαση
- Λοιπά δρομολόγια: 3 ώρες για check-in, 3 ώρες για επιβίβαση
Μετά την παρέλευση των προαναφερθέντων ωρών, ο ακτοπλοϊκός μεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτησή σας χωρίς επιστροφή ναύλου.
Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα ''Ποιες είναι οι επιλογές μου για check-in;'' ή ''Πού βρίσκεται το λιμενικό γραφείο για να παραλάβω το εισιτήριο επιβίβασής μου;''.
Συνήθως, τα λιμενικά γραφεία βρίσκονται εντός των λιμενικών εγκαταστάσεων κοντά στις πύλες επιβίβασης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι για τα δρομολόγια εσωτερικού, τα λιμενικά γραφεία ενδέχεται να βρίσκονται εκτός του χώρου του λιμανιού και ο έλεγχος εισιτηρίων μπορεί να διεκπεραιώνεται από συνεργαζόμενα λιμενικά γραφεία.
Σε κάθε περίπτωση, φροντίστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που δίνει η go-ferry.com για να φτάσετε στο αντίστοιχο λιμενικό γραφείο. Τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τις συντεταγμένες των λιμενικών γραφείων μπορείτε να τα βρείτε στην επιβεβαίωση της κράτησής σας και στην ενότητα Η κράτησή μου.
Σημειώστε ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, δεν χρειάζεται να φτάσετε στο λιμενικό γραφείο για το check-in και την έκδοση της κάρτας επιβίβασης, καθώς ως επί το πλείστον διατίθεται διαδικτυακό check-in. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στην ενότητα "Ποιες είναι οι επιλογές μου για check-in;" ή "Πόσο νωρίς πρέπει να φτάσω στο λιμάνι για το check-in και την επιβίβαση (ώρες check-in και επιβίβασης);" για περισσότερες πληροφορίες.
Επιβίβαση με όχημα: Ο οδηγός πρέπει να είναι αυτός που θα οδηγήσει το όχημα στο πλοίο σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της SOLAS. Το πλήρωμα του πλοίου θα καλεί τα οχήματα στο πλοίο με προκαθορισμένη σειρά και θα μπορούν να σταθμεύουν σε οποιοδήποτε κατάστρωμα στάθμευσης. Κατά την άφιξη στο κατάστρωμα στάθμευσης, ο οδηγός θα λάβει απόδειξη που θα υποδεικνύει το κατάστρωμα στάθμευσης. Για λόγους ασφαλείας, η είσοδος στο κατάστρωμα στάθμευσης απαγορεύεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οπότε συνιστάται να πάρετε όλα τα απαραίτητα αντικείμενα από το όχημα πριν επιβιβαστείτε.
Επιβίβαση ως πεζός επιβάτης: Οι επιβάτες χωρίς οχήματα ή οι συνοδοί οχημάτων θα πρέπει να επιβιβαστούν πεζή.
Η goferry.gr κατανοεί ότι οι ταξιδιώτες έχουν διαφορετικές ανάγκες όσον αφορά τη μεταφορά των οχημάτων τους. Γι' αυτό έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα κρατήσεων που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν κράτηση για κάθε τύπο επιβατικού οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων κατασκήνωσης, των τροχόσπιτων και των ρυμουλκούμενων.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα πλοία παρέχουν χώρους στάθμευσης για τα οχήματα, αλλά η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη, ειδικά κατά την περίοδο αιχμής. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων και να εισάγετε ακριβείς διαστάσεις οχήματος για να εξασφαλίσετε την καλύτερη τιμή και να αποφύγετε τυχόν προσαυξήσεις κατά το check-in ή την επιβίβαση.
Επιπλέον, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ενώ ταξιδεύετε με το όχημά σας, δεν θα έχετε πρόσβαση σε αυτό καθ' όλη τη διάρκεια της διέλευσης.
Με την υπηρεσία κάμπινγκ στο πλοίο, στις διαδρομές Ιταλία - Ελλάδα - Ιταλία, μπορείτε να παραμείνετε στο όχημά σας κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διέλευσης.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες διατηρούν το δικαίωμα να μετρήσουν τις διαστάσεις των οχημάτων που δηλώνονται στην κράτησή σας κατά τη διάρκεια του check-in ή/και της επιβίβασης. Εάν υπάρχουν διαφορές, οι επιβάτες θα πρέπει να πληρώσουν τη διαφορά.
Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι ενδέχεται να διεξάγουμε λεπτομερείς ελέγχους ασφαλείας στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται, ενδεικτικά, με πιστωτική κάρτα, ανά πάσα στιγμή. Είμαστε πολύ αυστηροί εναντίον των δολίων πληρωμών και διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιβίβαση και να ασκήσουμε νομικές ενέργειες κατά του χρήστη σε τέτοιες περιπτώσεις.
Η goferry.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Οι πληροφορίες για τον επιβάτη και το όχημα ταξιδιού είναι ανεπαρκείς, παραπλανητικές ή ψευδείς
- Η πιστωτική κάρτα έχει κλαπεί ή τα στοιχεία της είναι λανθασμένα
- Έγγραφα όπως διαβατήριο, ταυτότητα, αποδεικτικό ιδιοκτησίας πιστωτικής κάρτας κ.λπ. δεν μπορούν να προσκομιστούν εγκαίρως εάν ζητηθούν
Λάβετε υπόψη ότι ισχύουν οι όροι ακύρωσης για τον πελάτη.
Εξαρτάται από το λιμάνι. Τα περισσότερα λιμάνια διαθέτουν χώρους στάθμευσης στην γύρω περιοχή, κοντά στα σημεία check-in και επιβίβασης. Τα μεγαλύτερα λιμάνια περιλαμβάνουν χώρους στάθμευσης εντός των εγκαταστάσεών τους (πύλες λιμένα), συνήθως δωρεάν.
Οι επιβάτες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους τα ακόλουθα έγγραφα:
- Αριθμό(-ους) αναφοράς κράτησης
- Δελτίο ταυτότητας (χώρες Σένγκεν) ή διαβατήριο κάθε επιβάτη
- Άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα οδήγησης (σε περίπτωση που ταξιδεύετε με όχημα)
Ο ακτοπλοϊκός μεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση χωρίς τα αναφερόμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και να μετρήσει τις διαστάσεις του οχήματος. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων ενδέχεται να κληθούν να πληρώσουν τη διαφορά σε περίπτωση ασυμφωνίας.
Ορισμένες πρόσθετες και αξιοσημείωτες αναφορές είναι οι εξής:
- Εάν στους επιβάτες έχει απαγορευτεί η είσοδος σε άλλη χώρα ή έχουν άκυρα ή ελλιπή ταξιδιωτικά έγγραφα, θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για κάθε σχετικό κόστος, συμπεριλαμβανομένων των προστίμων και των εξόδων επιστροφής
- Σε περίπτωση που η Λιμενική Αρχή επιβάλει πρόστιμο λόγω άκυρων ή ελλιπών ταξιδιωτικών εγγράφων, το κόστος του προστίμου βαρύνει αποκλειστικά τον επιβάτη
- Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το αντίστοιχο προξενείο τους για λεπτομέρειες σχετικά με τις απαιτήσεις εισόδου σε άλλες χώρες
- Εάν ένας επιβάτης επιθυμεί να αποβιβαστεί πριν από την αναχώρηση του πλοίου από το λιμάνι ή σε διαφορετικό λιμάνι από αυτό που είχε αρχικά κλείσει, πρέπει να δηλώσει την απόφασή του στο λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του όλες τις αποσκευές και τα οχήματα
- Σε κάθε περίπτωση, ισχύουν οι όροι κράτησης