"Αγαπητέ κύριε ή κυρία, Θα ήθελα απλώς να πω πόσο εντυπωσιαστήκαμε εγώ και ο σύζυγός μου με τη βοήθεια που μας προσέφερε από μια από τις υπαλλήλους σας, η Γιάννα. Δυσκολευόμουν λίγο να κλείσω τα εισιτήρια της διαδρομής απο Ανκόνα στην Ηγουμενίτσα με επιστροφή (μετάβαση 4 ατόμων και 1 όχημα με ρυμούλκα). Η απάντηση της Γιάννας ήταν πολύ άμεση και συνοπτική και εγώ είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι πλέον μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη κράτηση. Ως εργοδότες οι ίδιοι, αισθανόμαστε ότι είναι απαραίτητο ένα κομπλιμέντο για το προσωπικό σας. Ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση Στάλθηκε από το iPad μου"
Anne P.
"Πρόσφατα είχα προγραμματίσει μια μέρα με 3 διαφορετικά πλοία και έπρεπε να αλλάξω 2 κρατήσεις σε διαφορετικές ημέρες. Το Go-ferry ήταν πολύ χρήσιμο στην αναδιάταξη των πλοίων μου. Ναι, πλήρωσα χρεώσεις αλλαγής, αλλά το περίμενα και ήμουν πολύ χαρούμενος που ανακτούσα το σημαντικό κόστος που είχα ήδη πληρώσει. Όλα έγιναν εύκολα με μερικά email. Μεγάλη εξυπηρέτηση πελατών!"
Carla P.
"Η καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα μέχρι στιγμής! Υπέροχη κυρία στο τηλέφωνο που με βοήθησε πολύ γρήγορα με το θέμα και παρέμεινε στη διάθεση μέσω email. Δεν μπορώ να το συστήσω αρκετά! :)"
Deliah K.
"Αψογη εξυπηρέτηση, εύκολη μηχανή αναζήτησης προορισμών και εισιτηρίων. Τα κορίτσια που με εξυπηρέτησαν είναι πολύ ευγενικά, εχθές με κάλεσαν στο τηλέφωνο να με ενημερώσουν για την αλλαγή ώρας στο δρομολόγιο του πλοίου που είχα επιλέξει και αμέσως μου βρήκαν μια εναλλακτική λύση."
Eleni P.
"Αγαπητή κυρία Μπαρτσούλη Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας, είστε τόσο φιλικοί και υπομονετικοί!
Μόλις πήρα τα νέα εισιτήρια για εκτύπωση. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα είναι η τελευταία φορά που θα κάνω κράτηση με goferry!
Να έχετε μια όμορφη μέρα Φιλικούς χαιρετισμούς"
Heidi F.
"Μόλις κάναμε μια κράτηση με ένα μέλος του προσωπικού, το όνομά της είναι Thea. Αυτή η κυρία είναι εξαιρετικά ικανή και πολύ, πολύ φιλική και εξυπηρετική. Μπορώ μόνο να συστήσω σε όλους να περάσουν την κράτησή τους με το (Thea). Επίσης, θα σας ρωτήσει ξανά μέσω τηλεφώνου στη συνέχεια εάν όλα πήγαν καλά και θα επιβεβαιώσει ξανά την κράτηση σύμφωνα με το σύστημα. Δεν γίνεται καλύτερο από αυτό. Ευχαριστώ πολύ Thea και τα λέμε την επόμενη φορά."
Jonas B.
"Έκανα κράτηση μέσω "go-ferry" και ήταν μια εύκολη διαδικασία. Στη συνέχεια συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να κάνω μια αλλαγή και όταν έφτασα το χέρι, η Μαρία ήταν τόσο ευγενική και δεν μου χρέωνε ακυρωτικά για να αλλάξω ακτοπλοϊκή γραμμή, αλλά μου επέστρεψε τη διαφορά. Υπήρξε μια μικρή χρέωση για να γίνει η αλλαγή, αλλά είμαι τόσο ευγνώμων για όλη τη βοήθεια και την κατανόησή της!"
Linda S.
"Ήμουν σε επαφή με την Thea και δίνω στην εταιρεία 5 αστέρια επειδή η Thea ήταν πολύ ευέλικτη και πολύ εξυπηρετική με τις κρατήσεις μου, ακόμη και σε περιπτώσεις όπου είχα λίγο δίκτυο και θα ήμουν αβοήθητος χωρίς αυτήν. Ήταν επίσης αξιοσημείωτο ότι σκέφτηκε τα πράγματα ανεξάρτητα και όχι μόνο δεχόταν και επεξεργαζόταν παραγγελίες, αλλά κατανοούσε και την προσωπική μου κατάσταση, που ήταν προβληματική εκείνη την εποχή, και μου έδωσε απαντήσεις και λύσεις χωρίς να μου ζητηθεί. Συνήθως κάνω κράτηση για πλοία μία φορά το χρόνο και θα το κάνω πάντα μέσω goFerry στο μέλλον."
M C
"Τέλεια και έγκαιρη υποστήριξη σε διάφορες γλώσσες (τηλέφωνο, ταχυδρομείο - Γερμανικά στην περίπτωσή μου) για σύνθετες κρατήσεις (με αυτοκίνητο στη Σχοινούσα στην Ελλάδα) - βοήθησε ακόμα και με το γρήγορο web-check in. Ευχαριστούμε την ομάδα go-ferry - απολαμβάνουμε τις παραλίες τώρα!"
Martin B.
"Καταπληκτική προσαρμοσμένη εξυπηρέτηση! Η πιο γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών που έχω γνωρίσει ποτέ! Όλοι οι πράκτορες ήταν πολύ ευγενικοί και υπεύθυνοι. Έκανα λάθος με την ημερομηνία και το διόρθωσαν αμέσως χωρίς καμία φασαρία. Ευχαριστώ πολύ!"
Michael F.
"Δεν έχω λάβει ποτέ τόσο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ υποστήριξη πελατών. Η Μαρία απάντησε πολύ γρήγορα και ακόμα πιο γρήγορα βρήκε μερικά εισιτήρια για μένα. Αισθάνομαι απίστευτα σίγουρος για την κράτηση με το goferry, γνωρίζοντας ότι έχουν μια εξαιρετική ομάδα πελατών! ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ goferry σε οποιονδήποτε ταξιδεύει με πλοίο!"
Michail P.
"Καλημέρα – η επιστροφή χρημάτων έχει πλέον πιστωθεί στον λογαριασμό μου. Σας ευχαριστώ πολύ για την άψογη επικοινωνία και σας εύχομαι να συνεχίστε με τον ίδιο ζήλο. Ήταν χαρά μου που έκανα τη κράτηση μαζί σας. Με εκτίμηση και “Καλό Καλοκαίρι”"
Nikol S.
"Εξυπηρετικό και ευγενικό προσωπικό!"
Vasiliki V.